A tanúsított rendszert célszerű folyamatosan kezelni és felügyelni, hogy a rendszerkialakítás során meghatározott követelmények teljesítése követhető, szükséges szerint helyesbíthető/ megelőzhető legyen. Munkásságunk során a felügyeleti szakaszt már az ügyfél igényei szerint alakítjuk, de párhuzamosan figyelembe vesszük a szabvány általi és vevő által meghatározott követelményeket is, ezzel fejlesztve az ügyfél irányítási rendszerét.
Néhány felügyeleti munkálat:
1. Folyamatok és a gyártási környezet ellenőrzése, nyomonkövetése, fejlesztése
2. Helyszíni folyamatauditok, termékauditok elvégzése, nyomonkövetése, fejlesztése
3. Minőségbiztosítási feladatok elvégzése, nyomonkövetése, fejlesztése
4. Reklamációk ügyintézése, nyomonkövetése, fejlesztése
5. Belső hibák nyomonkövetése, kivizsgálása
6. Mérőeszközök nyomonkövetése, fejlesztése
7. Belső audit tervezése, elvégzése
8. Dokumentum rendszer kezelés, fejlesztése
9. Kockázatelemezés kezelés, fejlesztése
10. Képzési terv nyomonkövetése, fejlesztése
11. Célok nyomonkövetése, fejlesztése
12. Beszállító értékelése, nyomonkövetése, fejlesztése
13. Vevői elégedettség mérés, nyomonkövetése, fejlesztése
14. Vezetőségi átvizsgálás, nyomonkövetése, fejlesztése
15. Minőségirányítási rendszer fejlesztése