ezt keresed ?

Tevékenységünk során segítségünkkel/ támogatásunkkal biztosítjuk a cégek
minőségbiztosítással kapcsolatos teljeskörű- vagy részfeladatait, függetlenül attól, hogy mikro-, kis és középvállalkozásról van szó.

Miben tudunk segíteni

Szolgáltatásaink

Minőségbiztosítás

A minőségbiztosítás olyan folyamatok és rendszerek összessége a vállalatoknál, amelyek biztosítják, hogy a termékek vagy szolgáltatások megfeleljenek a szabvány vagy vevő által meghatározott  követelményeknek.

Célja a kiváló minőségű termékek vagy szolgáltatások előállítása, ezáltal növelve az ügyfél elégedettségét és a vállalat hírnevét. A minőségbiztosítás magában foglalja a minőségellenőrzést, a követelmények betartásának ellenőrzését, valamint minőségjavítási/ fejlesztési folyamatok és a rendszerek/ folyamatok bevezetését.

Dobó Róbert
Tanácsadás, Vizsgálatok, Minőségirányítási rendszer felügyelet Felügyelet, ISO rendszer kiépítés

Minőségellenőrzés

A minőségellenőrzés a gyártási vagy szolgáltatási folyamatok során alkalmazott intézkedések összessége, amelyeknek a célja a termékek vagy szolgáltatások megfelelőségének biztosítása a meghatározott követelmények alapján.

A minőségellenőrzés magában foglalja a rendszeres ellenőrzéseket, a teszteket és a kiértékeléseket, a hibák kiszűrése és a minőségi színvonal fenntartása érdekében.

Vizsgálatok és Mérések

Vizsgálatok és mérések a minőségellenőrzés fontos eszközei, amelyek segítik a termékek/ szolgáltatások megfelelőségének ellenőrzését a meghatározott minőségi szabványoknak és vevői követelményeknek megfelelően.

ISO kellékek
ISO rendszer

Tanácsadás

Tanácsadás egy olyan folyamat, amely során tapasztalt szakemberek adnak tanácsokat és segítséget ügyfeleknek vagy vállalatoknak a céljaik elérésében vagy problémáik megoldásában.

Kérdezz bátran

Kapcsolat

    Profilunk

    Minőségbiztosítással foglalkozunk

    A minőségbiztosítás olyan folyamatok és rendszerek összessége a vállalatoknál, amelyek biztosítják, hogy a termékek vagy szolgáltatások megfeleljenek a szabvány vagy vevő által meghatározott  követelményeknek.

    Célja a kiváló minőségű termékek vagy szolgáltatások előállítása, ezáltal növelve az ügyfél elégedettségét és a vállalat hírnevét. A minőségbiztosítás magában foglalja a minőségellenőrzést, a követelmények betartásának ellenőrzését, valamint minőségjavítási/ fejlesztési folyamatok és a rendszerek/ folyamatok bevezetését.

    BLOG

    Friss hírek

    Elsőkézből értesülhet a szakma legfrissebb híreiről